You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zondag 6 april 2014

Jewel in a Tree/Workshoptime!

Een hele tijd terug weeral kreeg ik de vraag van een heel enthousiaste dame Kirsten of ik een WS vintagejuwelen wilde organiseren voor de afdeling van KVLV in Hechtel. Túúrlijk wilde ik dat! Maar zoals jullie al weten vraagt mijn nieuwe job en de lerarenopleiding heel wat tijd en energie van me waardoor ik niet onmiddellijk ja kon zeggen.... maar de sympathieke dames hadden geduld... en zo spraken we af dat er een WS zou doorgaan eind maart. Het enthousiasme was blijkbaar groot want op een mum van tijd was de WS volzet en daardoor mag ik morgen nog een tweede WS begeleiden.  Zo plezant om te doen :-)

Deze exemplaartjes gaan mee als voorbeeld:

Heerlijk retro
 

 Voor de kids

En nu het toch paasvakantie is en ik tussen al de werkjes door voor de lerarenopleiding ook eens een keer met iets anders wil  bezig zijn (en ik krijg daar zoveel energie van, hé!), organiseer ik op woensdag 16-04-2014 in de voormiddag nog een WS vintagejuwelen bij me thuis. Voor meer info zie onze facebookpagina.

Groetjes,
Creazusje An

9 opmerkingen:

  1. Helemaal weg van je juwelen die je als voorbeeld gebruikt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er nog een plaatsje in de WS? Heb wel interesse.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Stuur maar een mailtje naar angrietens@hotmail .com

      Verwijderen
  3. Prachtige juwelen! Ik heb flamingo stof liggen die er perfect bij zou passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie juwelen,
    ben ook fan van de kidsjuweeltjes,
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie juweeltjes. We (ik en mijn zus) hebben je genomineerd voor de Liebstraward!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb jullie ook net genomineerd voor de liebster award. Tot woensdag! Dan kom ik mijn eigen juweeltjes maken. jeuj

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super lief dat jullie ons nomineren! Nu hebben we er al 3 op zak! Maar wanneer gaan we al die vragen beantwoorden???? Dat is voorlopig nog een raadsel ;-)))

      Verwijderen