You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zondag 28 april 2013

Flockvervolg...

In het vorige berichtje op deze blog konden jullie lezen en zien dat creazusje An rompertjes flockte en dit voor een geboortekadootje voor Marthe en Anna, de kindjes van een collega.

Dat wilden Merel en Tijmen natuurlijk ook wel... zo een hippe tekening op een T-shirt. We kochten in de Hema voor maar enkele euro's T-shirts, best wel oké van pasvorm en we vonden de kleuren ook wel tof.

Ik kreeg via een swap van haar deze uiltjes en dat zag je hier .



Merel wilde graag een T-shirt met deze uiltjes op. Het grote uiltje gebruikte ik als vorm om te flocken op de voorkant en het kleine flockte ik op de achterkant. Tijmen wilde best wel iets stoerder. De afbeelding van dit vliegtuigje stond op één van mijn Pinterest borden.

En dit werd het dan.

Ziezo,... kids tevreden!

Herkennen jullie toevallig het rokje dat ik onlangs zelf maakte? Je ziet er op de foto maar een klein stukje van... maar zonder dat het de intentie was hebben we er een T-shirtje bij dat er als gegoten bij dit rokje past. Awel daar worden we hier altijd vrolijk van ;-)

En creazusje An die kon nog eens oefenen met de flock ter voorbereiding van de workshop flocken in juni voor het creacafé te Ham. De creazusjes kijken er al erg naar uit!

Lieve creagroetjes,
creazusje An 

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi!
    Ik heb net ook wat t-shirts meegebracht om te flocken. Hopelijk worden die net zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! Altijd goed een geflockt T-shirt ! Instant vrolijkheid en een t-shirt dat (bijna) niemand anders heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om de uiltjes zo terug te zien! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flocken! Zo iets klein en altijd zo een tof resultaat! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen