You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

woensdag 24 oktober 2012

JOEHOE uitkijken naar de eerste workshop voor kids volgende week woensdag!




De herfstvakantie is in zicht ...
Het kriebelt al een hele tijd om eens een workshop juweeltjes maken (ringen, oorbelletjes, ketting) te organiseren voor een groepje kinderen
Dus stelde ik gewoon de vraag via onze facebookpagina en de creARTisten
lang moest ik niet wachten 
er kwamen heel wat enthousiaste reacties!
Zo tof... 

En dus hebben we een zeer leuk vooruitzicht... volgende week woensdag gaan de kralen en de knoopjes door die kinderen en sommige mama's die ook graag meedoen omgetoverd worden tot zeer mooie creaties! Ze zullen mogen gezien worden en dat willen we uiteraard heel graag delen...
Wordt dus zeker en vast vervolgd!

In de voorbereiding van onze deelname (de creazusjes) aan Let's LousART te Gent op 25-11-2012 ben ik volop bezig met het maken van nieuwe dingen.
Graag toon ik jullie alvast enkele van mijn creaties die mee naar Gent zullen gaan maar die mogelijks de kids kunnen inspireren.


Dit zijn er maar enkelen. Op onze facebookpagina van de creazusjes plaatste ik onlangs een uitgebreider fotoalbum. Maar het voelt alsof ik nog maar net goed op dreef ben gekomen, herkenbaar?
De oorbellen mat cabochon heb ik met een eigen afbeelding gemaakt (cfr Bella Victoria, vermeldde ik ook al in een vorig berichtje op deze blog). Het is wat zoeken vind ik zelf met de lijm en glosstoestanden enzo... maar ik heb toch al wat inspiratie en vooral veel goesting!





2 opmerkingen:

  1. Hier kijkt er al eentje naar de workshop uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is zoveel reactie dat ik momenteel kinderen moet teleurstellen wat ik wel jammer vind... uiteraard is een 2de editie zeker een optie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen