You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zaterdag 29 juni 2013

Handmade kadootjes en een welgemeende dank je wel...

... voor Claire en Karine, twee geweldige madammen die zorgen voor een toffe, huislijke en gezellige opvang van onze kids voor en na school. Al van bij de aanvang van hun schoolcarrière als kleuter gaan Merel en Tijmen heel graag naar Mowgli, de kleinschalige buitenschoolse opvang in ons eigen (kleine) gehuchtje van Mol. En zeg nu zelf, als werkende ouders geeft het je toch een heel fijn gevoel te weten dat je kids met veel plezier in de opvang verblijven.
Dat je pas echt de de waarde van dingen weet te schatten als ze wegvallen konden we aan de lijve ervaren toen eind vorig schooljaar en begin van dit schooljaar owv allerlei praktische en organisatorische redenen Mowgli voor enkele maanden werd gesloten. Gelukkig kwam daar na enkele maanden terug verandering in en konden de kids terug naar hun vertrouwd Mowgli!

Claire en Karine konden het niet laten alle kinderen blij te maken met een kadootje op het einde van het schooljaar. Dat triggerde ons natuurlijk...  wij konden het ook niet laten om hen te verrassen met dit handmade cadeautje uit tafelzeil.
Voor de bloempotjes haalde ik mijn inspiratie hier. De afmetingen van het tafelzeil waren 40 cm (breedte) en 33 cm (hoogte). Op deze manier pasten de potjes er mooi in.
De labels maakte ik zelf en Merel en Tijmen schreven er een persoonlijke boodschap op. Ik vind ze zo schattig dat ik de foto's ervan heb toegevoegd.

We vonden het zo leuk, de bloempotjes zijn echt in een wip en een flip af, dat we ook wel zin hadden om de juffen van Merel en Tijmen hiermee te verrassen en ook hen te bedanken voor het fijne voorbije schooljaar! Want uit de mond van Merel en Tijmen klinkt dit als "onze juf is echt TOP!" Een welgemeend complimentje want zoals je weet komt de waarheid uit de kindermond ;-) Fijne vakantie!



8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Daar zullen ze wel blij mee zijn.

    Sofie
    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geheel deze cadeautjes, leuke bijpassende tafelzeil bij de roosjes. Ik word hier helemaal vrolijk van. De juffen en dames van de opvang ongetwijfeld, ook. Ook mooi geschreven boodschappen van de kinderen op de leuke labels. En nu genieten van de vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die potjes van zeil, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. creazusje greet30 juni 2013 om 20:18

    ga ik ook uitproberen! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk je even op mijn lekkerbekkenblogje, ik heb een verrassing voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn dol op verrassingen ;-))) nog eens een dikke merci Sofie, groetjes

      Verwijderen