You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

vrijdag 14 november 2014

Kadootjes van mijn lieve Arktos collega's

Na 14 jaren gewerkt te hebben als vormingswerkster bij Arktos Limburg (vormingsorganisatie voor kinderen en jongeren) besloot ik" de firma" te verlaten op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Dit was voor mij toch een grote stap aangezien ik er zoveel geleerd, beleefd en ervaren heb.
Heel wat collega's zijn dan ook echte vrienden geworden....
De laatste werkdag verwende ik mijn collega's met zelfgemaakte koekjes (bloemen op een stokje), een gieter met spreuk "alles wat je aandacht geeft, groeit !" snoepjes en voor elke collega een persoonlijk kaartje. 

Afgelopen vrijdag werd ik uitgenodigd op een afscheidsfeestje. De collega's legden me echt in de watten. Ik werd verwelkomd met cava, kreeg een prachtige speech, zelfs een eigen facebookpaginagroep "Greet is great!" waarop super fijne berichtjes en  filmpjes werden gepost ... én daarnaast werd ik overladen met heel wat persoonlijke cadeautjes. Deze hadden ze allen ZELF gemaakt en in een vintage koffer gestoken. Deze koffer gebruikte ik voordien symbolisch met werkzoekenden om hun persoonlijke bagage te versterken. Nu kreeg ik zelf 1 van deze koffers vol handmade spulletjes... en Limburgse hartelijkheid ;-)

Deze prachtige kadootjes wil ik dan ook graag op onze blog in de kijker zetten :




speldencactuskussen en armband met spelden
collega had er een spreuk op gespeld :
 "By doing what you love, you inspire and awake the hearts of others!"


CD van muziekgroep The frozen penguins
waaar collega en ex-collega deel uit maken! aanrader zie site!



badges om op te spelden voor mijn nieuwe werk



Retro blik met zelfgemaakte kaarten met foto's uit mijn werkcarrière en spreuken



 Lamphoed


Etagère

Met al deze kadootjes kan ik fijn terugblikken op mijn Arktostijd! Dikke merci Limburgse collega's!

Lieve groetjes,
Creazusje Greet

3 opmerkingen: