You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zaterdag 30 maart 2013

Wow, wat zag ik mooie oorbelletjes en kettingen!



Zoals jullie ondertussen al wel weten geeft creazusje An met heel veel plezier workshops en dan vooral workshops oorbelletjes en andere juweeltjes maken. Dit is altijd heel plezant en erg gezellig. Telkens weer zo mooi om zien hoe trots ieder met zijn zelfgemaakte creaties naar huis gaat.

Even een anekdote tussendoor; ik heb het zelfs al een keer klaar gekregen dat ik iemand herkende aan de oorbellen die hij droeg ipv aan het gezicht (ik ben dan ook echt een ramp op vlak van gezichten herkennen...  ;-))) maar ik wist dus wel dat die persoon bij mij een workshop had gevolgd en mijne frank viel gelukkig snel... dus het was niet al te gênant.

Vaak word ik zo opgeslorpt door de workshop op zich, vliegt de tijd voorbij, is het binnen te donker, soit allerlei redenen dus dat ik er niet toe kom om (mooie) foto's te maken. Vandaag was ons groepje van kinderen al dan niet vergezeld van hun mama of andere volwassene wat kleiner (zo jammer voor de zieke) waardoor het er wel van kwam... ik laat jullie graag mee genieten van deze mooie creaties! Ferm gemaakt Elia, Hanne, An en Janne. Ik weet dat er alvast ééntje (en haar mama, want die heeft hard gewerkt ;-) erg trots zal zijn op haar juweeltjes met haar communiefeest!








5 opmerkingen:

  1. Daar werd flink gewerkt! Dat eerste paar oorbellen is helemaal mijn ding. Accessoires maken, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke oorringen! Waar gaan die workshops door? want dat zie ik ook wel zitten!!
    gr
    an
    aka
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof complimentje zeg! Wij zijn van Mol maar in geval voldoende deelnemers ben ik altijd bereid me te verplaatsen, het verst tot nu toe is Antwerpen ;-))

      Verwijderen