You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zondag 12 juni 2016

YES, geslaagd voor opleiding illustrator!

In september vorig jaar besloot ik de daad bij het woord te voegen en schreef ik me in bij CVO Kempen in Mol voor een grafische opleiding.
Ik koos voor de opleiding " Vectorieel Tekenen 1( en later deel 2)" of "Illustrator", wat bij de meeste mensen meer bekend in de oren klinkt.
Elke maandagavond volgde ik 3 uur, een schooljaar lang. Het was een boeiende cursus afgewisseld met theorie en praktijk. Nieuwe begrippen kwamen op me af: met de pen tekenen, werken met lagen, actieve verf, knipmaskes maken en nog veel meer...Na een werkdag was het soms wel moeilijk om de aandacht er volledig bij te houden maar wie zich een doel stelt blijft gemotiveerd! De medecursisten van mijn groep zorgden voor een leuke sfeer en in moeilijke momenten hielpen we elkaar er door (bij deze dank u wel aan mijn buren die me hebben horen vloeken en veel geduld met mij hadden). Ook de lesgeefsters wil ik bedanken, zij deden er alles aan om ons de illustrator-tools aan te leren. Merci Charlotte en Petra!
Vorige week hoorde ik dat ik geslaagd was (met de rest van onze groep). Doel bereikt! Nu thuis verder aan de slag gaan met het programma en hopelijk nog leuke projectjes uitwerken...

Hieronder het "project strip" waar we de laatste periode aan gewerkt hebben:



Groetjes,
creazusje Greet

16 opmerkingen:

  1. Amai, proficiat! Dat lijkt me kei-interessant. Ik wist niet dat je dat daar kon volgen. Ik informeerde me wel voor de academie maar dat was voor mij te intensief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De snelste en eenvoudigste manier om je ex-minnaar, vrouw of echtgenoot binnen 12 uur zonder enige vertraging terug te krijgen. Ze houden van je en koesteren je Dr. Sacre, hij is een geweldige betoveraar hij bracht mijn ex-minnaar terug die het uitmaakte met mij 8 maanden geleden, nu houden we meer van elkaar en koesteren we elkaar meer dan wat ook ter wereld neem contact op met Dr Sacre op e-mailadres sacretempleofpower@gmail.com of WhatsApp of bel hem +2349076034359 voor hulp als je je geliefde mist

      Andrea Martin

      Verwijderen
    2. There is a great herbal man called Dr voodoo who can cure Hepatitis B virus and other deadly diseases with the use of natural herbs to cure Hepatitis B virus problems. He is from Africa and he is a great doctor and he can also cure you as well if you are have the problem And other deadly disease and here is email address voodoospelltemple66@gmail.com or Whatsapp +2348140120719 HERPES CURE,CANCER CURE,HIV/AIDS CURE,HPV CURE

      Verwijderen
  2. Geweldig dat je het voor elkaar hebt gekregen om zo flink verder te zwoegen, een gans jaar ;-)! Je gaat er nog veel deugd van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een dikke proficiat!!!!!!!!!!!
    de zussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben 32 jaar oud. Ik ben nu 5 jaar bij mijn vriend. De relatie begon goed met een goede noot, ik had een beste vriend genaamd Zoek, we brachten onze tijd altijd samen door als beste vrienden. Ik stelde haar zelfs voor aan mijn vriend Richard en hij werd zo dol op haar. Eerst dacht ik dat er niets aan de hand was, maar ze weet dat Richard van me houdt en ik vertrouwde ook Richard, voor zover ik ze allebei thuis laat om boodschappen te halen. Voor mij dacht ik dat alles goed ging, tot mijn grootste verbazing toen mijn vriend zich raar begon te gedragen, zijn telefoon voor me verstopte, uitging om telefoontjes te ontvangen, enz. Dit is iemand die ik zelfs aan mijn ouders heb voorgesteld. Dus besloot ik mijn beste vriendin Zoe op een trouwe dag in vertrouwen te nemen, in plaats daarvan betrapte ik haar terwijl mijn vriend de liefde bedreef, Richard was niet eens nuchter, hij beschuldigde me ervan dat ik onaangekondigd iemands huis was binnengevallen in de mate dat ze me wegdreven eigen beste vriend nam mijn vriend van me af. Ik heb de hele nacht mijn ogen gehuild, ik heb zijn ouders gebeld om hem te smeken bij me terug te komen, maar het mocht niet baten. Totdat ik hoorde dat dr. Ajayi een geweldige spreukmaker was, nam ik contact met hem op en legde mezelf aan hem uit, hij liet me begrijpen dat mijn vriend gemanipuleerd is, hij vertelde me wat ik moest doen en hij sprak enkele spreuken uit om hem te bevrijden. Ik was verbaasd, mijn vriend kwam bij me terug 3 dagen nadat ik contact had opgenomen met Dr Ajayi, Richard bekende dat het niet zijn schuld was dat mijn beste vriend hem verleidde en manipuleerde, dat is nu allemaal verleden tijd, vandaag zijn we samen gelukkig en getrouwd met onze eerste zoon. Als je de hulp nodig hebt van een spell-caster voor wat voor soort levensproblemen dan ook, raad ik je aan contact op te nemen met Dr Ajayi op viber of Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je hier en heb je hulp nodig Red je relatie en krijg je ex-geliefde terug! contact: drogalad02@gmail.com is zeker een van de beste spell-caster online en zijn resultaat is 100% garantie.
    Na 10 jaar huwelijk hebben mijn man en ik de een of andere ruzie gehad totdat hij me uiteindelijk verliet en bij een andere vrouw ging wonen. Ik voelde dat mijn leven voorbij was en dat mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. ik probeerde sterk te zijn alleen voor de kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelt niet beheersen, mijn hart was gevuld met verdriet en pijn omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en nacht denk ik aan hem en ik zou altijd willen dat hij bij me terug zou komen, ik was echt overstuur en ik had hulp nodig, dus zocht ik online naar hulp en kwam ik een website tegen die suggereerde dat dokter Ogala kan helpen om ex terug te krijgen snel. Dus ik vond dat ik hem eens moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het toen hij een liefdesbetovering voor me deed. 21 uur later belde mijn man me echt en vertelde me dat hij mij en de kinderen zo erg mist, zo geweldig !! Dus zo kwam hij diezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen had bezorgd. Vanaf die dag was ons huwelijk nu sterker dan voorheen, allemaal dankzij Dr. Ogala, hij is zo machtig en ik besloot mijn verhaal hier op internet te delen dat Dr. Ogala echt en krachtig is, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in de tijd van benauwdheid, als je hier bent en je ex-rug of je man nodig hebt, neem dan nu contact op met deze machtige spreukenmaker. Hier is zijn contactpersoon WhatsApp: + 2347049668119, e-mail: drodalad02@gmail.com, huil niet meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De snelste en eenvoudigste manier om je ex-minnaar, vrouw of echtgenoot binnen 12 uur zonder enige vertraging terug te krijgen. Ze houden van je en koesteren je Dr. Sacre, hij is een geweldige betoveraar hij bracht mijn ex-minnaar terug die het uitmaakte met mij 8 maanden geleden, nu houden we meer van elkaar en koesteren we elkaar meer dan wat ook ter wereld neem contact op met Dr Sacre op e-mailadres sacretempleofpower@gmail.com of WhatsApp of bel hem +2349076034359 voor hulp als je je geliefde mist

    Andrea Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond een prachtige getuigenis van Helmah op een verzoeningspagina over de goede werken van Dr. Ilekhojie. Ik heb het nooit geloofd, want ik heb nog nooit eerder iets over zo'n wonder gehoord. Niemand had me ervan kunnen overtuigen totdat Dr. Ilekhojie een geweldig werk voor me had gedaan dat mijn gebroken huwelijk herstelde na zes maanden scheiding. Ik was echt geschokt toen mijn man neerknielde en smeekte om vergeving voor mij om hem terug te accepteren. Ik heb echt een tekort aan woorden om mijn waardering te tonen aan Dr Ilekhojie voor wat hij voor mij en mijn hele familie heeft gedaan. We zijn gelukkig samen en er is rust in mijn huis. Dit alles is mogelijk dankzij zijn verzoeningsspreuk. Neem nu contact met hem op voor elke vorm van hulp die je nodig hebt via Whatsapp/call/viber: +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het duurde een paar dagen voordat mijn betovering aan het licht kwam en de resultaten zijn verbluffend ... zegene u en de Goden houden u veilig en gezond. Ik kreeg mijn ex terug met de hulp van Dr Ilekhojie. Mijn hele leven heb ik nog nooit zoiets gezien. Ik voel me erg gelukkig en voldaan. Ik heb de juiste beslissing genomen. Het is zo echt en krachtig!! WhatsApp hem rechtstreeks +2348147400259. Als je onvoorwaardelijke liefde wilt, moet je jezelf volledig geven. Liefde is een verplichting, geen gevoel. Ken het verschil. Relaties vereisen serieuze toewijding die de meesten niet hebben. Het huwelijk is nog moeilijker en de meesten zijn niet in staat om de verantwoordelijkheden op zich te nemen om loyaal, trouw, toegewijd en toegewijd te zijn aan uw echtgenoot en uw leven samen, want dat is uw prioriteit en niets anders doet ertoe. Neem contact op met Dr Ilekhojie en hij zal al je huwelijks- of relatieproblemen oplossen E-mail: (gethelp05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is nu meer dan een maand geleden en alles voelt alsof het weer normaal is. Hij is me beter gaan behandelen en het is voor ons allebei een genezingsproces geweest. De nachtmerrie die bijna 2 jaar had geduurd is eindelijk voorbij. Het is alsof we opnieuw verliefd zijn geworden! We hebben allebei het verleden achter ons gelaten en proberen vooruit te komen - en voor het eerst in lange tijd ziet de toekomst er een stuk rooskleuriger uit. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik Dr Ilekhojie ben! Het is alsof we eindelijk die dingen over elkaar hebben herontdekt waardoor we in de eerste plaats verliefd werden. Alle zorgen en stress zijn gewoon verdwenen. Bedankt Dr Ilekhojie voor het redden van mijn gebroken huwelijk. Ik en mijn man leven weer gelukkig.. Allemaal dankzij Ilekhojie. Neem contact met hem op om je huwelijk te herstellen E-mail: gethelp05@gmail.com Bel of WhatsApp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen