You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

vrijdag 2 november 2012

Kleedje gemaakt in de naailes !(deel 2)

kleedje gemaakt met rekstof
Zoals beloofd ging ik mijn kleedje laten zien zodra het af was.. en hier is het resultaat !Gemaakt met tricot(rek)stof. Ben zo fier op mijn eerste kleedje!  En de moeilijkheidsgraad viel echt mee. Hopelijk kan ik binnenkort thuis een ander leuk jurkje (opnieuw) maken zonder hulp ;-).
Eerst nog verder experimenteren met tafelzeil... Net een  nieuw boek aangeschaft(dankje voor de tip Ilse!) :"Zo geknipt" van Sanne en Riet. Weer nieuwe inspiratie dus !

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kleedje ! En het boek Zo Geknipt is super. Ik had beloofd om het te laten inkijken aan creazusje An maar nu heeft ze dat via jou misschien al kunnen doen ? Er staat o.a. een patroon in van een zadelhoes in toile cirée.
    Veel succes met het boek en intussen kijken we uit naar "dat andere kleedje" :-)

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je super gedaan en het staat je heel mooi! Ja dat is een heel tof boek, ik heb het hier ook liggen en zou wel elk projectje willen maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, mooi! Ik wilde dat ik het ook kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat en je mag er echt fier op zijn ! Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En in real is het nog mooier ;-) knap gedaan zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks!! glunder glunder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kleedje!
    Heb net deze leuke blog ontdekt, kom zeker nog eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen