You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

vrijdag 2 november 2012

Workshop juweeltjes maken voor kids (en hun mama)/ de prachtige resulaten!

En hier zijn ze dan! De mooie creaties gemaakt door Fee, Lene, Merel, Roos, Stien, Roos en Machteld. Zij namen op woensdag dolenthousiast deel aan de workshop "juweeltjes maken voor kinderen" die ik hier bij ons thuis organiseerde. Ook een aantal mama's deden gretig mee, hielpen de kids en sommigen van hen maakten ook nog iets voor zichzelf.

Ik zorg voor al het nodige basismateriaal om kettingen, oorbellen of ringen te maken. De deelnemers mogen zelf parels en knopen meebrengen zoals ze dit zelf wensen. Ondertussen beschik ik zelf ook over een  bescheiden voorraad parels en knopen... maar de kinderen leefden er zich volop in uit... ik kreeg achteraf via een mama te horen dat hun dochter thuis gezegd had "het was echt kei tof bij An... ze had zelfs een winkeltje van parels ;-)... Awel seh daar krijg ik nu rode wangen van, van contentiment en een blij gevoel dat mij bergen crea-energie lijkt te geven.

En nu terug naar de mooie creaties. We hebben zo hard en ijverig gewerkt dat het fotograferen er wat bij in schoot. Deze creaties heb ik nog kunnen vastleggen op foto; echt zo' mooie dingen... kijk zelf maar!
Tip: als je op de foto's klikt zie je ze veel beter.

 En deze mama maakte nog een heel
 mooie ketting voor zichzelf



5 opmerkingen:

  1. Prachtige resultaten ! En die mama heeft dat ook goed gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een superleuke dag! Hier wordt alleen nog gepraat over juweeltjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er alleamaal heel mooi uit! Als mijn kids ouder zijn hoop ik het ook eens samen met hen te doen! Leuk initiatief An!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zit talent tussen, wat een mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan! En ik ben natuurlijk blij met onze creaties...!

    BeantwoordenVerwijderen