You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zaterdag 19 januari 2013

Broche gemaakt van een heel leuke retro-foto


Deze broche maakte ik op vraag van een vriendin. Zij wilde er graag iemand mee verrassen die ze had getrokken om een leuk eindejaarskadootje aan af te geven. Ze vroeg die persoon een leuke foto van haar kindjes door te sturen en Marleen stuurde deze mooie foto door.

De foto is van de hand van Joke Melis. Je kan haar terugvinden op facebook via deze link
Joke Melis facebookpagina.

De foto werd me doorgestuurd en ik verkleinde hem tot het juiste formaat om er een broche van te kunnen maken. De fotoprint vroeg om een bronzen broche vond ik zelf en het retro-groene bloemeke zorgt voor een leuk accentje.

De blije feedback van de ontvanger was uiteraard heel fijn! Verrassing gelukt dus!

Ik ben jullie nog een tutorial te goed (ik weet het hoor ;-)) van hoe ik dit maak en ik beloof jullie; hij komt nog op de blog.

Als je ook graag zo'n broche of een ketting zou willen met één van je favoriete foto, geplaatst in een zilveren of bronzen setting, stuur ons dan een mailtje.

Groetjes,
Creazus An

7 opmerkingen:

  1. Wauw dat is echt wel heel origineel en zo'n persoonlijk juweeltje, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaaaauw prachtig gewoon !
    vraagje waar kan je die prachtige illustraties vinden, kopen van vlinders,bloemetjes, bambi's etc om juweeltjes te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Waar heb je die broche dan vandaan of hoe heb je het precies gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De broche en cabochon heb ik gewoon aangekocht bij een groothandel in juwelenmateriaal. Hoe ik dit maak, wil ik al lange tijd eens op de blog zetten, maar het komt er maar niet van... ik moet er eens werk van maken!

      Verwijderen