You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

dinsdag 1 januari 2013

De creazusjes swappen gezellig door de feestdagen

Ieder jaar proberen we onze kadootjes ten huize van de creazusjes een creatieve en persoonlijke "touch" te geven. Dit jaar overheersten onze eigen maakseltjes van creazus An (Jewel in a Tree) en de tafelzeilcreaties van creazus Greet de verlanglijstjes. Dit resulteerde in volgende, naar ons bescheiden mening, toch wel best mooie dingen... er werd  dan ook erg geglunderd!  Zo plezant en toch ook wel best een beetje spannend, een juweeltje maken voor een ander blijf ik toch wel delicaat vinden, maar mijn zusje ken ik ondertussen wel goed genoeg om mij daarover te kunnen zetten ;-)

Creazus Greet vroeg me om vintagejuweeltjes te maken in de kleuren geel en petrolblauw. Ik maakte voor haar volgend setje van een ringetje, oorbellen en een hanger.


Voor de allereerste keer waagde ik mij aan de fimo. Voor de bloemen gebruikte ik een malletje dat ik kocht bij Sillis cfr link Sillis mini mal beau


Wat hadden Merel en Tijmen graag een zadelhoesje... daar zorgde creazus Greet met veel plezier voor!
Ze kregen al direct hun vertrouwde plaatsje toegewezen. Fietsen wordt nu nog leuker!




Stiekem hoopte ik wel op zo'n mooie tas... en als meter van Lasse kreeg ik deze mooie tas extra kado!
Ik ben er erg trost op en ook al is nog maar net in mijn bezit, ik heb er al veel gebruik van gemaakt en ik weet nu al deze tas tot ver buiten Mol gaat mogen komen ;-)
 


Nog één feestje in het vooruitzicht. Een meisje van 9 jaar, met oorgaatjes en blauw als lievelingskleur... dat moet lukken om haar te verrassen met een leuk setje Jewel in a Tree... 

En uiteraard wensen de creazusjes op deze eerste dag van 2013 al de bezoekers, volgers van dit blogje en in het bijzonder "onze creARTisten" een goede gezondheid, al het positieve en veel crea-uitspattingen in 2013 toe!


 Lieve groetjes,
De creazusjes An en Greet



1 opmerking:

  1. Dat zijn prachtige zelfgemaakte cadeaus.
    Ook van ons al het goede toegewenst voor 2013 !

    BeantwoordenVerwijderen